Výkonnostní kampaně na FB, Googlu a Seznamu
PPC kampaně
Pomocí správně nastvené a optimalizované PPC reklamy můžete přivádět na vaše webové stránky nové zákazníky, zvyšovat počet objednávek nebo jiných konverzí, které jsou pro vaše podnikaní stěžejní. Placená reklama ve vyhledávací i obsahové síti vám pomůže dostat vaši firmu, produkty nebo služby přesně tam, kde je v tu chvíli hledají vaši potenciální zákazníci. Možnosti cílení placené reklamy jsou velmi rozsáhlé a umožňují nám najít vysoce relevantní uživatele.
Další nespornou výhodou inzerce v PPC systémech je efektivní způsob s možností hodnocení návratnosti nákladů. PPC reklama vám umožňuje mít neustálou kontrolu nad vašimi výdaji a návratností nákladů, nemusíte se proto bát, že své peníze budete do reklamy investovat neefektivně a bez možnosti do jejich útraty zasahovat.
Kde a jakým způsobem vám můžeme pomoci se zobrazovat?
• Google Ads (Adwords)
• Sklik
• Facebook, Instagram, LinkedIn
• Remarketingové kampaně
• Vyhledávací i obsahová síť
• Google nákupy, Zboží.cz a další srovnávače
Výstavba a efektivní správa PPC kampaní
Před zahájením výstavby PPC kampaně se vždy snažíme co nejlépe vydefinovat cílovou skupinu. Teprve poté tvoříme reklamní texty, grafické bannery a nastavujeme cílení placených kampaní šité na míru potenciálních zákazníků.
Během samotné správy PPC kampaní se nikdy nespokojíme pouze se základními analytickými nástroji a selským rozumem, což by mělo být samozřejmostí, ale pomocí pokročilejších systémů hledáme jakékoliv příležitosti ke zlepšení výkonu našich reklam. V průběhu naší správy výkonnostních kampaní nezůstane ani ten nejmenší detail opomenutý.
Jak to vypadá v praxi
Součástí reportů našich kampaní nikdy není pouze výcuc dat z analytických nástrojů (žádné CTR+C, CTRL+V), ale především myšlenka, návrh a případný postup realizace, který vede k dalšímu zlepšování výkonnostních kampaní. Vždy s vámi rádi prodiskutujeme výsledky PPC kampaní, jejich efektivnost a návratnost a společně najdeme to nejlepší řešení pro vás a váš business.