01. Shrnutí
Pro PROJECT 28 jsme vytvořili CORPORATE IDENTITY, navrhli webdesign nové webové prezentace, kterou jsme následně naprogramovali a vypustili do světa. Jak jsme konvertovali EXCEL tabulku s několika desítkami sheetů do jednoduchého a funkčního designu? Podívejte se.
02. O klientovi
Mezinárodní projekt průzkumu veřejného mínění s názvem PROJECT 28 zkoumal pohled obyvatel 28 zemí Evropské unie na jednotlivé události, které jsou v současné době palčivé a aktuální. Cílem projektu je lépe pochopit lidské vnímání konkrétních problematik i funkce celé EU.
03. Náš úkol
Ze všeho nejdříve potřeboval PROJECT 28 najít svou image a vizuální identitu, logem počínaje. Na základě loga bylo potřeba vytvořit další korporátní materiály jak pro offline, tak online prezentaci.
04. Překážky
Hledali jsme způsob, jak zkombinovat všech 28 zemí Evropské unie a modrou barvu, která je pro EU specifická. Zároveň jsme věděli, že vizuální identita musí být seriózní, jednoduchá a moderní.
05. Jak jsme pomohli
Opřeli jsme se o různorodost zemí EU. Logo projektu tak pomocí barev znázorňuje rozmanitost kultur a názorů respondentů jednotlivých zemí Evropské unie, které ale dohromady vytváří soulad a jednotný výsledek. Na základě loga vznikly další propagační online i offline materiály projektu: billboardy, rollupy, postery a letáky, template pro FB posty a online bannery. Pro úplnost jsme doladili i všechny oficiální dokumenty, které nadace Szazadveg využívá pro prezentaci projektu (ppt, letterheads, infografika a vzhled grafů).
06. Výsledek
Všechny korporátní materiály teď Szazadveg aktivně používá na půdě Evropské unie, kde každoročně představuje nový výsledky průzkumu veřejného mínění. Díky rozsáhlé wordpressové administraci webu, jsou schopni všechny výsledky - grafy a tabulky - na webu upravovat nezávisle na programátora, což jim šetří náklady a umožňuje být maximálně flexibilní.