01. Shrnutí
Z malého startupu Anapur se postupem času vyklubal plnohodnotný výrobce superjídla a spolu s tím bylo potřeba vylepšit i prvotní eshop. Nejednalo se však o klasický eshop s množstvím produktů, ale designově propracovaný web s možností prodeje balíčků Anapuru. Při tvorbě jsme vycházeli z počáteční UX analýzy a výsledek stojí za to, jen se mrkněte ...
02. O klientovi
Zakladatel projektu Štěpán Andrle stojí za výrobou super jídla Anapur. Anapur je stoprocentně přírodní jídlo obsahující dokonale vyvážený zdroj živin, minerálů a vitamínů, které naše tělo potřebuje. Vše, co obsahuje pochází ze země. Směs Anapuru tvoří 21 přírodních surovin, které pochází z celého světa. Najdete v něm mandle z USA, oves z České republiky, bobule camu camu z amazonského pralesa, vlašské ořechy ze Slovenska nebo třeba himalájskou sůl, která se doluje v Pákistánu.
03. Náš úkol
Vytvořit designově propracovaný web s eshopovou platformou, který odprezentuje kvalitu a unikátnost Anapuru a směřuje uživatele ke koupi.
04. Překážky
Nedostatek zkušeností s eshopovou platformou WooCommerce, která se jevila jako nejvhodnější řešení. Podklady přicházely postupně v průběhu realizace a bylo potřeba se vypořádat s různými změnami, které nebyly na začátku specifikovány.
05. Jak jsme pomohli
Dokončený web / eshop Anapur pracuje s několika důležitými prvky, které byly zjištěny pomocí UX analýzy, a to s primárním prodejem balíčkových variant Anapuru s cenovým a množstevním zvýhodněním, rychlým představením benefitů pomocí ikon, zobrazením přírodních surovin, cenovým srovnáním a sociálními sítěmi. Obzvláště dlouho jsme pracovali na příběhu výroby Anapuru na stránce O výrobě a uživatelskou přívětivostí celého nákupního procesu.
06. Výsledek
Dokončením eshopu naše práce ale nekončí.