01. Shrnutí
Správa sociálních sítí pro britskou značkovou kosmetiku
"Pokud máš produkt rád, dělat pro něj marketing je pak hračka."
České zastoupení britské značkové kosmetiky Lily Lolo nás oslovilo v polovině roku 2020 s tím, že by chtělo své produkty dostat mezi české zákaznice. Cílem bylo zvýšit povědomí o značce v rámci B2C trhu a získat si srdce mnoha nových zákaznic po celém Česku. Ne že by o značce před tím nikdo v ČR nevěděl, avšak několik let se soustředila na B2B trh a dodávala své produkty primárně špičkový kosmetičkám a kosmetickým salonům. Nyní nastal čas komunikovat na koncové klienty.
Z počátku jsme to brali jako klasické zadání - máme značku, ta má produkt a ten potřebujeme dostat mezi zákazníky. Co však tento standardní myšlenkový pochod narušilo byl moment, kdy nám Lily Lolo zaslalo první balíček produktů na vyzkoušení . Naše skvělá copywriterka a správkyně sociálních sítí Daniela se ihned pustila do testování minerálního make-upu, BB krémů, řasenky, lesku na rty a objevila skutečnou krásu těchto produktů. Od té doby jsme vzali produkty za své a se srdcem jsme se pustili do komunikace na FB profilu, založili Insta profil a mastíme posty a storiečka hlava nehlava.
Postupně budujeme komunitu stálých zákaznic, které na značku nedají dopustit, pravidelně řešíme jejich dotazy týkajících se produktů a pomáháme jim tak udržovat zdravou a krásnou pleť za pomoci bio a vege kosmetiky.
lesk
obrázek.jpeg (2) (1)
obrázek (1)
obrázek.jpeg (3)
02. O klientovi
Originální přírodní kosmetika
Lily Lolo je britskou značkou přírodní dekorativní kosmetiky, kterou v roce 2005 založila Vikki Khan a pojmenovala ji po svých dvou svých sestrách Lise (Lily) a Lorraine (Lolo).
Úplně prvním přípravkem byl přírodní minerální make-up, který se v oblasti přírodní dekorativní kosmetiky stal již legendou. Od té doby vyvinuli a uvedli na trh kompletní kolekci dekorativní kosmetiky, kosmetických doplňků a pleťové péče určených nejen pro fanynky přírodní kosmetiky.
Přípravky jsou vyráběny pouze z přírodních ingrediencí, které o pleť pečují a dodávají ji bezchybný vzhled. Věříme, že krása má mnoho podob, a proto své produkty vytváříme pro všechny ženy bez ohledu na jejich styl, věk či barvu pleti.
Kosmetika Lily Lolo neobsahuje parabeny, umělá barviva ani parfemaci a není testována na zvířatech. Jsme rovněž hrdí na to, že 90 % našich přípravků je vhodných pro vegany.
Dnes naleznete Lily Lolo v obchodech s kosmetikou a kosmetických salónech po celém světě od Los Angeles až po Londýn a v neposlední řadě také online.
03. Jak jsme pomohli
Nesnažíme se dělat "jen svoji práci"
Do každé spolupráce rádi vkládáme vyšší smysl a nacházíme to vlastní WHY jako tu správnou motivaci. Lily Lolo je skvělým příkladem. Nejde nám jen o prezentaci a prodej produktu. Když komunikujeme na sociálních sítích, jde nám o to, aby ženská cílová skupina měla dokonalou a zdravou pleť. Chceme ženám poradit s co nejlepším výběrem správných produktů. Chceme jim správným nalíčením dodat sebevědomí a odvahu být ambiciózní, úspěšné. V neposlední řadě se je snažíme samozřejmě i bavit. Kromě klasických příspěvků se snažíme tvořit autentický obsah v podobě vlastního focení produktů (na stole, na pláži, v trávě, v koupelně), pořádáme mini soutěže, překvapujeme je extra slevami a akcemi, nebo komunikujeme s influencery.
Samozřejmě ne všechno klient schválí. Něco je až moc odvázané, něco příliš kreativní, něco se vymyká konzervativnějšímu stylu komunikace. My ale neztrácíme na proaktivitě a pokračujeme v dalších návrzích, nápadech a kreativách. To je to, co nás na naší práci baví :)
LilyLolo_1080x1080px_produkty (1)
obrázek (1)
Free_Delivery (1)
LilyLolo_FB_skin_health
obrázek
obrázek.jpeg (1) (1)