01. Shrnutí
Stáli jsme za zrodem eshopu pro společnost Magenta Fashion, která do dnešní doby fungovala jen formou kamenných prodejen v Bratislavě. Kamenné prodejny stabilně generovaly dostatečný obrat, avšak v rámci rozvoje aktivit a zvýšení podílu na trhu, bylo potřeba vytvořit eshop, kterým budou blíže svým zákazníkům.

02. O klientovi
Bratislavský obchod s módním oblečením netradičních značek Magenta, Cango&Rinaldi má na Slovensku několikaletou tradici. Oblečení těchto značek si zakládá na unikátnosti, kusových kolekcích a exkluzivitě. Oblékají především klientky, které si potrpí na jedinečném designu, moderním elegantním stylu bez ohledu na ceny.
03. Náš úkol
Základní potřebou bylo přiblížit se zákazníkům z celé SR a ČR a umožnit jim nákupy z pohodlí domova, čímž by obchod dokázal zvýšit svůj podíl na trhu a zefektivnit prodej. Kamenné obchody si za leta fungování dokázaly vybudovat stabilní klientelu, která se pravidelně vrací a nakupuje, nicméně zvyšující tlak ze strany obchodních center na ceny nájmu motivoval majitele rozšířit obchod o eshop, kterého cílem je v následujících letech nahradit závislost na kamenných prodejnách.

04. Překážky
- Výběr vhodného eshopového řešení, které by dokázalo navázat na zaběhnutý účetní a logistický systém
- Chybějící databáze s produkty, která by se dala jednorázově do eshopu naimportovat
- Stanovení efektivní kategorizace produktů
- Neustále se měnící sortiment zboží
05. Jak jsme pomohli
Z časových i finančních důvodů jsme se rozhodli pro eshopové opensource řešení na systému Opencart, které jsme přizpůsobili potřebám zákazníka. Pomohli jsme s nastavením kompletní kategorizace produktů a sortimentu. Eshop jsme měli za 5 týdnů připravený a čekalo se už jen na manuální plnění jednotlivých produktů. Řešení splnilo stanovený rozpočet a co se týká času, zde se DDL právě z důvodů manuálního plnění protáhl o pár týdnů. Naštěstí to nemělo fatální následky a klient byl s výsledkem spokojený.
06. Výsledek
Na eshop zákazník navázal svými jednoduchými kampaněmi a eshop začal generovat obrat již během prvních 14 dní. Nyní eshop přináší stabilní příjmy a značkové oblečení se dostává do povědomí čím dál větší skupiny zákaznic.