01. Shrnutí
Unikátní logo, na které koukají Holywoodští filmaři
Když jsme se s Jirkou Kosorinským nezávazně potkali na semináři, to jsme ještě netušili, že budeme tvořit logo pro americký filmový průmysl. Jirka je totiž leaderem bezpečnostní agentury SEFEX, která se podílí na tvorbě akčních scén kinových trháků jako Extraction 2, Duna, Gray Man, All Quiet on the Western Front nebo Blood Red Sky. Jeho klienti jsou produkční studia jako Univarsal, Disney, Legendary či Netflix.
Původní verze loga už nesplňovala očekávání a byl ideální čas ji posunout o krok dále. Cílem bylo vytvořit kompletně novou a originální logo identitu, která na natáčecím place vynikne, bude zapamatovatelná, bude budit respekt a profesionalitu, kterou tým SEFEX sehrává. Představy o nové verzi byly ambiciózní, ale poprali jsme se s nimi.
Jak probíhala tvorba loga pro SEFEX?
Umělí inteligence nemohla chybět

MSoul ai tvorba loga

MSoul ai tvorba loga 03

MSoul ai tvorba loga 02

MSoul ai tvorba loga 04
02. O klientovi
Making film industry safer
SEFEX – Safety Film Experts Ltd., je přední poskytovatel řešení pro bezpečnost a ochranu zdraví ve filmovém průmyslu. Byl založen v roce 2009. Od svého založení se společnost neustále vyvíjela a zdokonalovala své služby tak, aby odpovídaly nejlepším světovým standardům.
"Vize být nejuznávanějším expertním týmem na bezpečnost na světě"
Jde o rodinný podnik, který se pyšní špičkovými službami v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví. Díky rodinným základům je firma zavázána k osobnímu přístupu a vysoké úrovni odbornosti. Pro klienty to znamená pečlivou pozornost věnovanou každému detailu a důvěru v to, že jejich bezpečnost není pro firmu jen profesionální záležitostí, ale osobním posláním. Firma se také pyšní systematickým přístupem ke všemu, co dělá, a snahou o snižování entropie.

Jiri Kosorinsky SEFEX

IMG_6868
03. Jak jsme pomohli
Stěžejní prvky loga a positioning
Vše začíná briefem
SEFEX vystupuje především na filmovém place a právě tam musí vyniknout. SEFEX tvoří tým lidí, kteří dělají všechno pro to, aby se i ty nejakčnější a nejnebezpečnější scény dali realizovat bez zbytečných zranění a rizika. Starají se o herce, kaskadéry ale taky o vedení celého filmu, aby vše bylo dle místních bezpečnostních standardů dané země a splňovalo všechny právní a bezpečnostní předpisy. Nejsou to žádní pankáči, ale profesionálové s propracovanou metodikou a postupy. Při natáčení na place používají množství technologií a moderních nástrojů jako například Google Glass.
Archetyp Hrdina
Hrdina má silné vnímání správnosti a nesprávnosti, snaží se udělat rozdíl a překonává nespravedlnosti a problémy. Jeho základní touhou je mistrovství a inspiruje ostatní, aby se snažili o to samé. Značky reprezentující hrdiny zobrazují úspěch prostřednictvím tvrdé práce a úsilí a výzvám čelí čelem. Jsou hrdí na to, že jejich práce je odlišuje a vnímají svou práci jako důležitou a posilující.
Touha: Mistrovství
Cíl: Zlepšit svět prostřednictvím odvahy

Štít, helma, brnění, postava dummy a barevnost


Tvorba loga pomocí AI
SEFEX logo bylo jedno z prvních, kde jsme si vyzkoušeli použitelnost AI nástrojů na tvorbu loga. Nešlo o to, abychom měli za pár hodin hotové logo, ale abychom mohli přinést něco exkluzivního, originálního a unikátního. I s pomocí umělé inteligence byla tvorba loga časově náročná. Ani jeden z AI nástrojů, který slibuje hotové logo nám v tomto případě nedokázal doručit, co jsme potřebovali. AI jsme použili primárně v počáteční fázi hledání inspirace a tvorby moodboardů pro klienta. Díky schopnosti AI kombinovat složité prvky za pár sekund, jsme získali velké množství nápadů a ideových pochodů, které jsme se rozhodli zkombinovat, překreslit a nadesignovat podle našich představ. S výsledkem jsme spokojeni. A co na to klient?

04. Výsledek
Hodnocení klienta
MarketSoul nás nejen vyslyšel, ale i překvapil. Standa a jeho tým projevili mimořádné porozumění pro naši situaci a ukázali extrémní vstřícnost a to zvláště v extrémně friendly ceně. Nejvíce nás však oslovilo, jak dokázali vtělit naše představy a očekávání do návrhu loga, který nás naprosto ohromil svou originalitou, kvalitou a promyšleností.
Nové logo, které MarketSoul vytvořil, nejenže naprosto předčilo naše očekávání, ale je také klíčovým prvkem v naší nové firemní vizuální identitě. Věříme, že nám pomůže u klientů zvýraznit naše změny a posílit náš brand. Rádi bychom touto cestou poděkovali panu Stanislavu Horákovi a celému týmu Market Soul za jejich profesionální přístup, kreativitu a empatii. Těšíme se na další možné spolupráce a s plnou důvěrou doporučujeme jejich služby všem, kdo hledají kvalitu, inovaci a odborný přístup.
Mgr. Jiří Kosorinský, MBA
Owner / H&S Authorised person / H&S senior supervisor