01. Shrnutí
Rozjeli jsme brand elektro motorek ViaGo
Na začátku roku 2023 nás oslovila společnost SWS ze Slušovic, jestli bychom jim pomohli rozsvítit novou hvězdu na poli elektrických motorek a skútrů.
Cílem bylo vybudovat zcela novou značku v oblasti elektromobility na českém trhu. V první řadě jsme potřebovali trh zanalyzovat a následně vytvořit silnou a zapamatovatelnou identitu značky. Následně jsme vypracovali marketingovou strategii s cílem vstoupit na CZ market a ukousnout si slušný podíl v prodeji elektromotorek.


Viago_FB_post_Nova_sablona_1080x1080px_03 (1)

Viago_FB_post_Nova_sablona_1080x1080px_01 (1) (1)

Viago_FB_post_Nova_sablona_1080x1080px_01

Viago_FB_post_Nova_sablona_1080x1080px_02
02. O klientovi
Od roku 1991 si firma SWS a.s. vybudovala pozici špičkového dodavatele informačních a komunikačních technologií, spotřební elektroniky a digitální techniky. Díky své profesionalitě a bezkonkurenčnímu servisu dosáhla pevných vztahů s obchodními partnery, které vždy dává na první místo a kterým věnuje maximální pozornost.
V první polovině roku 2023 přišla na svět myšlenka dostat se na trh i v oblasti elektromobility. Proto se obrátila na nás s výzvou chopit se celého projektu od samotného názvu, vizuální identity přes eshop až po generování tržeb.


Kopie souboru _MG_6586

Kopie souboru _MG_5148

Kopie souboru _MG_5270

Kopie souboru _MG_5825
03. Jak jsme pomohli
Rozjeli jsme to naplno od startovací čáry
Naše cesta s ViaGo začala týmovým brainstormingem a z něj vyplynuly nápady na názvy a loga, které se staly základem celého projektu. Co následovalo, byla nejen tvorba, ale komplexní řešení marketingu:
Strategie značky a komunikace
Definovali jsme, koho oslovujeme, jakou vizi máme předat publiku a jakým způsobem chceme elektromotorky prezentovat.
Focení a natáčení
Produkty jsme zachytili v plné kráse – jak v dynamickém prostředí města Zlína, tak i v klidném fotostudiu. Fotografie, které vznikly, slouží nejen pro e-shop, ale i pro produktové materiály a při prezentaci a komunikaci v prostředí offline i online světě.
Tvorba eshopu na Shoptetu
S pečlivostí jsme vytvořili e-shop, který se stal novým domovem pro elektro motorky ale i celkovou vizitkou firmy ViaGo, kde se zákazníci mohou snadno orientovat, nakupovat a dohledávat vše potřebné.
Sociální sítě a PPC kampaně
Provedli jsme důkladnou analýzu trhu, na jejímž základě jsme nastavili efektivní PPC kampaně a reklamy. Působnost na sociálních sítích, kterou máme také pod zášťitou, je díky promyšlené strategii více než viditelná. Od Facebooku a Instagramu až po silně se rozvíjející platformu TikTok.
V neposlední řadě jsme zrealizovali dlouhodobý plán obsahu, který naše stávající zákazníky neustále informuje a zároveň přitahuje nové příznivce ve v oblasti elektromobility.

Kopie souboru _MG_5306-Edit

Kopie souboru _MG_5606

Kopie souboru _MG_5603

Kopie souboru _MG_5598
Silný branding a tvorba obsahu
Díky naší usilovné práci se nám podařilo vdechnout život každé jednotlivé motorce, zajistit našemu klientovi významnou mediální přítomnost, neustále budovat a rozvíjet komunitu i znatelně posílit prodejnost.
Prvotní myšlenky jsme se chopili a vybudovali z ní silného lídra v oblasti elektromobility na českém trhu. Naše cesta nebyla jen o navrhnutí loga, rollupů či grafiky, ale o celkovém promyšlení a vytvoření komplexní identity, na kterou jsme náležitě hrdí.

MSoul_reference_Viago_Obrazek_5

MSoul_reference_Viago_Obrazek_6
04. Výsledek
Ani z daleka nejsme v cílové rovince
Během jediného roku se nám podařilo nejen značku postavit na nohy, ale neustále ji rozvíjet a zdokonalovat. Naše práce pokračuje v oblasti správy sociálních sítí, kde se staráme o kvalitní obsah, napomáháme při výstavách a akcích, kterých se ViaGo pravidelně účastní, tvoříme kampaně a soutěže, zdokonalujeme strategii a to vše na míru potřebám klienta i jejího publika.