01. Shrnutí
Navržení a realizace celkové komunikační strategie postavené na získávání fanoušků, zvyšování dosahu příspěvků a zvýšení interakcí s fanoušky.
02. O klientovi
Společnost VOMA se již více než 24 let stará o spokojenost svých zákazníků v oblasti chutných a kvalitních masných a uzenářských výrobků.
03. Náš úkol
Začít tvořit publikum na sociální sítí Facebook, protože s dlouhodobějšího hlediska bude levnější a rychlejší kanál pro informace Facebook, než klasické kanály.
04. Jak jsme pomohli
Našim prvním krokem bylo vytvoření komunikační strategie pro sociální síť Facebook. Zároveň jsme vytvořili analýzu konkurence, protože segment masných a uzenářských výrobků je na sociálních sítích hojně zastoupen. Snažíme se VOMA prezentovat jako tradiční českou firmu, která dbá na kvalitu svých produktů. Zároveň se snažíme oslovit i mladší cílovou skupinu a vybudovat si u ní vztah.
05. Výsledek
Bez propagace na získávání fanoušků stránky máme na příspěvcích několik tisíc zhlédnutí. Zároveň se pomalu začíná dařit komunitu rozkomunikovat, což je našich hlavním cílem. Výhledově chceme naše fanoušky zapojit i do představování nových výrobků a různých spotřebitelských soutěží.